септембар 25, 2014

Prvi kanon jedne hetereoseksualke

Puno znam o sebi. Bitno je: heteroseksualka, volim fine dečake, gadi mi se pička, sise su mi lepe, klasika. Meni želite da date dete. Ljubim se i držim za ruke isključivo sa dečacima. ALI

Majka i otac su mi liberali da sam htela devojčicu to ne bi bio problem. Mislim da hoću nešto da objasnim.
Ja ne usisavam, ne brišem prašinu, ne perem sudove posle kuvanja, kuvam samo ono što ja volim da jedem.
Toliko sam lenja da mi se prepuni piksla i ponekada pepeo utrljam tamo gde je pao.
Pušim od 14te.
Imam averziju prema sređenim sobama, imam averziju prema neurednim sobama.
Dva puta u životu sam opeglala košulju i ne zanima me preterano da li to nekome smeta. Drugima ne radim ništa što ne radim sebi. Mislim da pokušavam nešto da objasnim.
Dajte meni dete da mu perem benkice tečnim sapunom u sudoperi, meni dete.
Heteroseksualna sam i
Ne perem meso pre prženja, u sve stavljam vegetu a teflon tiganj gulim metalnom viljuškom jer sam odlučila da mi to ne bude bitno. To me ne zanima, prilagođavanja
Blago
Utonuće
U
Život
Meni dete, meni.

Dalje, svetlost se javlja okomitim menjanjem mojih pobuda, nekoliko puta dnevno.
Isto je i sa tišinom.
Isto je i sa vrištanjem.
U avionu umem da plačem.
Često na putovanjima zaboravim bitne stvari i
Rušim samozadate etičke principe.

U obdaništu sam mačku koju su svi voleli prebacila preko ograde na put znajući da će poginuti. Okrivili su devojčicu koju nisam volela i to me je učinilo sretnom. Dajte dete meni, meni.
Mislim da pokušavam nešto da objasnim.

Ja ustajem u tri popodne i nekada do jeseni mrzim život a posle se preglasno smejem.
Često ljudima skačem po glavi.
Imam suvu želju za reprodukcijom a bojim se osipanja
Blagog
Tonouća
U
Ljubav
Iskreno volim samo ono što mogu da biram.
Prijatelji.
Stradanja.
Dajte meni dete da ga dam svojim roditeljima koji su me naučili da budem sposobna
da budem nesposobna
Nama ga dajte.

Kada se seče pile ja jedem belo meso a nikada trticu i rep.
Dajte meni dete a ja ću njemu trticu.

Dajte meni dete jer sam spremna. Bolje ja nego neka lezbača ili prederčina. Ja se bar ljubim sa dečacima koje
Nekako
retko
zavolim

Mislim da pokušavam nešto da objasnim.


Нема коментара:

Постави коментар