новембар 12, 2014

Tata me zove zlato


Vrući novembar, pesma se ne piše od ovakvih zaduženih reči, mora biti borbe, negde mora biti.
Vetar je sjurio moje gaćice sa printom hibiskusa na komšijsku terasu. Dosta neprijatnih stvari se dešava kada pazimo.
Senke
Prošlog novembra 
Rekla sam/ želela bih duboke starke sa krznom, digitalni toplomer, prijatelja koji ne spava gotovo nikada a sada sneg, zastranjenost, mir. Dosta neprijatne situacije vrelih novembarskih noći kada toplota sa ulica zadiže već dugačke i vunene suknje i teku skoro proletnji izdisaji po nogama. Sada se zaljubljuje, kaže frizerka obeležena retkim srčanim oboljenjem i
oslepela 
od prošlogodišnje košave
ova ulica nije prestala da zastajkuje za suncem

hladniji novembar kao budućnost ili
detinjstvo. Jedna je bitna Ivana rekla /pođi sa mnom pokazaću ti nešto zabavno. I pošle smo. Šibala se po rukama žilavom granom i prštala
je
koža neobično gruba za naše godine, osvetljena naglo suncem koje se s jeseni okomi ili nedovoljno okomi 
svejedno
kasnije je sedela na klupici i plakala o tome kako su je silovala dva muškarca sa dugačkim i prljavim bradama
žene su vrištale a muškarci puštali debele kolutove besa, kroz nos, i strpljivo stiskali prste ka zglobovima kao da su bitni

senke

Bilo je to sve
sve što je Ivana
i sve što je ivana obećala, neograničena zabava i gotovo radost za sve nas zadužene. I ja sam plakala i mrzela je što se toga nisam setila pre i ja dobila milka čokoladu devedesetih
i ja nazula nove cipele i 
ja imala crvene tanke pijavice po rukama i (senke)

od tada se svaki novembar veže za sticanje Ivane. Ona sada ima muža, psa, nekoliko godina u popravnom i par 
dosta neprijatnih

ohrabrenja

u vrućim i otuđenim danima samo bespotrebno pokriju lepe butine
divne žene 
jedu puno, balave jastuke

svašta mi se piše, ništa ne govori a pesma se ne tvori od ovakvih združenih reči, zaokruženosti, činjenice da je za jedan osmeh potrebno manje od trećine zeva
maleno
teško telo vuče svoju toplotu i čeka sneg da ga oporavi
zagrize sa drugim
i
dosta
neprijatnih
stvari

Нема коментара:

Постави коментар