Nikada zapravo ne ustajem iz kreveta. Više gmižem napolje, više izbačena.
Da sam jaka ne bi me ni prihvatio. Da se ne znojim anksiozno po galami tvojih sivih dana. Da i to dočekam.
Da sam jaka ne bi me ni prihvatio. Da se ne znojim anksiozno po galami tvojih sivih dana. Da i to dočekam.
Godine te i te Beograd je ubio 156oro ljudi sa predumišljajem i 204 čoveka posredno. Ne. Godine te i te Beograd je ubio 360oro ljudi iz obesti a u Drinčićevoj je neko konačno naučio da svira flautu. Ljudi se bese i u punim stanovima.
Ne mogu da objasnim koliko je bitno to što je neko u Drinčićevoj naučio da svira flautu. Ja nisam. Ali neko mi svira.
Ne mogu da objasnim koliko je bitno to što je neko u Drinčićevoj naučio da svira flautu. Ja nisam. Ali neko mi svira.
U svim gradovima (osim u Riju) i u svim zgradama neko svira naizgled sebično klavire, violine, bubnjeve i flaute. Kuvaju se večere ili se plače, trećeg nema.
Koliko sam još večera i plakanja daleko od zaboravljanja tvojih prolećnih nebeskih rupa i strašnog smrada lipe po tvrđavi. Ispred si svakog sna koji pokušavam i od tebe ne mogu ni da sasvim besmisleno spavam. Ni to. Da spavam ne bi me ni prihvatio.
Jednom ću te oterati u kurac i zagrliti ono što mi je ostalo pod kožom, jug, besprekornu lenjost i sa košavom u ušima ću zauvek otići.
Dok ovo lažem potpuno si ružan i prazno užurban. Plašiš me. Dok ovo lažem.
Neka te sruši novi rat, i taj muzej koji je zatvoren godinama i Proleće i klupice na Voždovcu i slepog Milutina Bojića i Savski kej neka se potpuno zagadi. Neka te spali zima i neka te ljudi oglođu po ivicama, neka te rašire i napune govnima.
Da te zagrlim, kažem
Sve će biti ok evo,
Ja ne idem nikuda.
Нема коментара:
Постави коментар